اطلاع رسانی از سایت های جدید

معرفی کالا و خدمات سایت های جدید

اطلاع رسانی از سایت های جدید

معرفی کالا و خدمات سایت های جدید

معرفی اسباب بازی

معرفی انواع  بازی های فکری و اسباب بازی برای کودکان اسباب بازی های مناسب برای زیر 6 ماه و زیر یک سال زیر 3 سال زیر 10 سال انواع اسباب بازی کنترلی و رادیویی مانند هلی کوپتر و کوادکوپتر ماشین های کنترلی  و انواع دیگر اسباب بازی در این بلاگ انجام می گیرد. 

کواد کوپتر

توانایی نشستن و برخاستن با کمک یک دکمه اگر بگوییم که هر یک از ویژگی های کوادکوپتر X14W یک ویژگی منحصر به فرد و یکتاست اغراق نکرده ایم. گویا این کوادکوپتر مجموعه ای از تمام ویژگی های خوبی است که دیگر پرنده های سایما آنها را به صورت تکی دارند. این کوادکوپتر علاوه بر بهره مندی از سیستم خلبان خودکار می‌تواند با استفاده از یک دکمه از زمین بلند شده و دوباره فرود بیاید. فقط کافیست آیکن قرمز رنگ (فلش سفید در مربع قرمز) روی اپلیکیشن نصب شده در گوشی خود فشار دهید و سادگی خلبانی این کوادکوپتر را به چشم ببینید. عکاسی سلفی با این همه ویژگی خاص و جذاب شاید باور اینکه این کوادکوپتر توانایی عکس برداری سلفی از شما را نیز دارد آسان تر شود.

به جرأت می‌توان گفت این کوادکوپتر گلچینی از بهترین ویژگیهای برترین کوادکوپترهای مبتدی است. اما نکته‌ی تعجب برانگیز آن قیمت بسیار مناسبش در کنار اینهمه قابلیت است که احتمالا در آینده ای نزدیک این پرنده را به یک آیتم بسیار معروف تبدیل خواهد کرد. حفاظت دوگانه حفاظت از ولتاژ پایین : زمانی که چهار چراغ نشانگر زیر پرنده شروع به چشمک زدن کنند به این معنی است که باتری پرنده در حال کاهش است . در این شرایط پرنده ارتفاع خود را به مرور کاهش داده تا از آسیب‌های ناشی از سقوط از ارتفاع زیاد به دلیل کاهش باتری در امان بماند.